Қазір адамдар жоғарыдағы Жаратқаннан бұрын таныстарымен аз-кем әңгімелесіп қалудан қорқады. Неге? Өйткені өткен-кеткен он танысының біреуі болмаса, екіншісі өзі айналысып жүрген кәсібін жарнамалайды. Онысы тым-тәуір, мемлекеттік тұрақты жұмыс болса жақсы ғой. Қайдағы бір толған компаниялардың тауарын жарнамалап әлек. Өзін баста желілік маркетингке желімдей жабыстырған адамның бес-алты ауыз әңгімесін айтып, қанатын қомдау – көздегені. Әйтпесе соны түсініп қарық қылып, пайданың астына көміліп жатқаны шамалы. Қара жұмыс емес, әйтеуір. Сондықтан бұл көпке таза жұмыс болып көрінеді. Оның ар жағында не бар, қандай идеология иек астында жасырулы, бұған бас
...
Одан әрі оқыңыз »